کتاب‌های منتشره

تهاجم تبلیغاتی
تهران: عابد. 1388

این کتاب به تبیین مسأله تبلیغات به عنوان سلاحی بسیار توانمند پرداخته است، سلاحی که می تواند توسط جریان های مختلف به کار گرفته شود و باطل را حق و حق را باطل جلوه گر سازد. از این رو برای ترسیم عمق تاریخی مسأله «تهاجم تبلیغاتی»، در فصل نخست کتاب، ضمن نگاهی که به تاریخ شده، با طرح تهاجم تبلیغاتی فرعون، نشان داده شده است که چگونه فرعون (و فرعون های تاریخ)، در اوج شکست فضاحت بار خویش، در مقابله با حضرت موسی، علیه السلام، (و انبیاء و جریان های حق مدار در طول تاریخ)، دست به قدرتمندترین تهاجم های تبلیغاتی زده، به این طریق به کنترل افکار عمومی مردم مصر (و سرزمین های خودشان)، نایل آمده اند.
در فصل دوم، با نگاهی که به تهاجم تبلیغاتی در آغاز قرن معاصر شده است؛ تهاجم تبلیغاتی روس ها و آلمان های نازی، مورد بررسی قرار گرفته اند. در انتهای این فصل، 23 نمونه از پوسترهایی که توسط متحدان و متفقین، علیه یکدیگر تهیه و در جریان جنگ روانی آنان به کار رفته بودند، درج شده و مورد استناد قرار گرفته است.
فصل سوم، به برخی از تهاجم های تبلیغاتی که ایران را هدف قرار دادند، اختصاص داده شده و طی آن تلاش شده است، با طرح چند نمونه، چگونگی مورد تهاجم تبلیغاتی قرار گرفتن ایران، و پیامدهای آن، نشان داده شوند. در این قسمت با طرح تهاجم تبلیغاتی «گروه مجاهدین خلق»، «صدام و حزب بعث» و «غرب» با ایران، سه نمونه از تهاجم تبلیغاتی مخالفان، مورد بحث قرار گرفته اند.
در فصل چهارم، از رویارویی ایران با تهاجم های تبلیغاتی یاد شده است. در این قسمت هم سه نمونه از برخوردهای شایسته (برخورد امام با آغاز جنگ صدام و تحویل هواپیماهای سوپراستاندارد و احتمال قطع صدور نفت ایران)، برخوردهای سردرگم و بی تفاوت مسوولان (در سقوط فاو) و برخوردهایی که در راستای اهداف جنگ روانی دشمن قرار گرفته اند (بمباران شیمیایی حلبچه)، مورد بحث قرار گرفته اند.