کتاب‌های منتشره

چشم‌انداز‌های مختلف مشاوره و درمان در بستر طبیعت. (با همکاری سارا مرادی کلارده)
تهران: انجمن اولیا و مربیان. 1396

طبیعت را می توان به مثابه پلی به سوی آسمان دید، اما آدمی با فاصله گرفتن و بریدن از طبیعت، در عمل به خسران و دوری و بیگانگی از این گنج شگفت آور رسیده است.
اثر حاضر کوشیده است در درجه نخست اهمیت به مشاوران، روان شناسان، روان پزشکان، درمان گران و مراجعان نسبت به ظرفیت های گسترده طبیعت، از جمله ظرفیت های درمانی آن، توجه لازم را بدهد و در درجه بعدی اهمیت با نقد برخی از دیدگاه های مطرح در مشاوره و روان درمانی در بستر طبیعت که در غرب مطرح گردیده اند، با اتکا به ذخایر فرهنگ بومی ایران، زاویه دید جدیدی را نسبت به مقوله طبیعت درمانی بگشاید. از این روکتاب ضمن نقد و بررسی چند دیدگاه غربی در زمینه طبیعت درمانی، به طرح مختصات دیدگاه طبیعت درمانی از منظری معنویت گرا پرداخته است.
مؤلفان ضمن طرح برخی از مباحث بومی مانند: طبیعت گردی، سفر درمانی و زیست محیط درمانی، با گزارش برخی از تجربیات عینی صورت پذیرفته در همین رابطه، در کنار عمق نظری کتاب، به عمق تجربی آن نیز افزوده اند.
کلید واژه ها: طبیعت، زیست محیط، طبیعت گردی، سفر درمانی، زیست محیط درمانی، مشاوره، درمان، روان درمانی، مشاوران، روان شناسان، روان پزشکان، درمان گران.